------------------------------------------------------------------------

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

Geovita s.r.o., biuro podróży                                                 

 

1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

Ogólne Warunki Handlowe (zwane dalej Warunkami Handlowymi) obowiązują wszystkich Klientów kupujących wycieczkę, pobyt lub usługi turystyczne w biurze podróży Geovita s.r.o.. Niniejsze Warunki stanowią integralną część umowy o wycieczkę, zamówienia usług turystycznych (zwanej dalej również Umową) zawartej między Klientem a biurem podróży Geovita.

 

2. NAWIĄZANIE STOSUNKU UMOWNEGO

2.1 Strony stosunku umownego:

a) Geovita s.r.o., nr ID: 28568541, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym w Ostrawie, sekcja. C, Insert 43725, lub umowne biuro podróży lub agencja, która posiada pełnomocnictwo do reprezentowania Geovita s.r.o. na podstawie należycie zawartej Umowy o przedstawicielstwie handlowym (zwanej dalej CK).

b) Klient - osoba fizyczna lub prawna (zwana dalej Klientem).

 

2.2 Przedmiot stosunku umownego

Regulamin reguluje prawa i obowiązki stron przy składaniu zamówienia na usługi turystyczne lub zawieraniu umowy o świadczenie usług turystycznych zgodnie z § 2521 i nast. kodeksu cywilnego, §1a - §1c ustawy nr 159/1999 Dz.

 

2.3 Nawiązanie stosunku umownego

a) Stosunek umowny między CK a Klientem zostaje nawiązany poprzez zawarcie Umowy o udział w imprezie turystycznej lub Zamówienia na usługi turystyczne (zwanych dalej również Umową), tj. poprzez ostateczne potwierdzenie lub dostarczenie (pocztą, e-mailem lub osobiście) podpisanej pisemnej Umowy o udział w imprezie turystycznej lub Zamówienia przez Klienta i jej ostateczne potwierdzenie przez CK. Przesyłając wypełnioną (i podpisaną) Umowę o wycieczkę / Zamówienie na wycieczkę, Klient potwierdza, że zapoznał się z zakresem usług i ceną, otrzymał informacje o wymaganiach paszportowych, wizowych i dokumentach zdrowotnych przed podpisaniem oraz że przyjął do wiadomości, zaakceptował i zgodził się z niniejszymi Ogólnymi Warunkami i Ważnymi Informacjami (dostępnymi również na stronie www.Geovita.cz). Za dowód potwierdzenia Umowy przez Tour Operatora uważa się przesłanie przypisanego numeru rezerwacji (zmienny symbol do celów płatności) oraz daty wpłaty zaliczek. Potwierdzając Umowę, CK zobowiązuje się do świadczenia Klientowi usług w uzgodnionym zakresie i jakości. Zawarta Umowa o udział w imprezie turystycznej jest jednocześnie Potwierdzeniem imprezy turystycznej.

b) Umowa jest ważna i wiążąca dla innych osób określonych w Umowie. Klient ponosi odpowiedzialność za zobowiązania umowne innych osób zarejestrowanych jako jego własne.

c) Jeśli Klient jest osobą prawną, Umowa musi zostać zawarta w sposób i zgodnie z prawem oraz z upoważnioną osobą. W przypadku osób niepełnoletnich poniżej 18 roku życia Umowa musi zostać podpisana przez ich przedstawiciela ustawowego.

(d) Wypełniona Umowa musi zawierać wszystkie dane, w tym między innymi adres stałego zamieszkania, datę urodzenia, liczbę osób, miejsce pobytu lub podróży, trasę podróży, długość pobytu, liczbę noclegów i inne dane zgodnie z sekcjami 2527 i 2528. CK przetwarza dane osobowe klientów określone w Umowie, w tym numer urodzenia (jeśli został podany), zgodnie z prawem czeskim i ogólnym rozporządzeniem (UE) 2016/679 (RODO). Podane dane mogą być ujawniane wyłącznie pracownikom CK i osobom upoważnionym do oferowania usług CK na podstawie umowy o przedstawicielstwie handlowym. Podpisując Umowę, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez CK do czasu jej ostatecznego odwołania.

e) CK zastrzega sobie prawo do korekty błędów typograficznych we wszystkich materiałach promocyjnych (katalogi, ulotki, broszury, strony internetowe itp.).

 

3. WARUNKI PŁATNOŚCI

3.1 CK ma prawo do otrzymania zapłaty za usługi turystyczne przed ich wykonaniem. Klient jest zobowiązany do zapłaty całkowitej ceny usług turystycznych przed ich wykonaniem.

 

3.2 Zobowiązanie Klienta powstaje z chwilą zawarcia Umowy, kiedy to Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 50% całkowitej ceny usług. Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałej części całkowitej ceny usług nie później niż 30 dni przed wykonaniem uzgodnionych usług. W przypadku nawiązania stosunku umownego w okresie krótszym niż 30 dni przed wykonaniem usług, klient jest zobowiązany do zapłaty 100% uzgodnionej ceny usług w jednej zryczałtowanej kwocie.

 

3.3 Płatność uznaje się za dokonaną w momencie, gdy przekazana kwota zostanie zaksięgowana na koncie CK określonym w Umowie lub poprzez płatność gotówką. W przypadku naruszenia tego obowiązku przez klienta, CK ma prawo odstąpić od umowy, bez uszczerbku dla prawa klienta do odszkodowania.

 

3.4 Po dokonaniu wpłaty zaliczki (najpóźniej na 7 dni przed przyjazdem), CK dostarczy klientowi Voucher na zakwaterowanie i Instrukcję podróży lub inne dokumenty dotyczące zakupionych usług. Jeśli CK nie otrzyma wpłaty w określonym terminie, pobyt zostanie anulowany przez CK bez odszkodowania. Brak wpłaty nie zwalnia klienta z obowiązku pisemnego odstąpienia od umowy i uiszczenia opłat zgodnie z punktem 7.

 

4. CENA I JEJ ZMIANY

4.1 Ceny usług świadczonych przez CK są wskazane na stronie internetowej CK, w arkuszach ofertowych, wiadomościach reklamowych itp. i są uzgadniane między klientem a CK zgodnie z ustawą nr 526/1990 Dz. Klient jest związany całkowitą ceną podaną w Umowie.

CK zobowiązuje się, że całkowita cena podana w Umowie jest ostateczna i niezmienna dla Klienta, nawet w okolicznościach określonych w § 2530 ustawy nr 89/2012 Dz.

 

4.2 Umowa zawarta między klientem a CK jest ważna i niezmienna, nawet jeśli CK następnie obniży cenę w ramach wyprzedaży last minute lub promocji. Jeśli Klient nie skorzysta z uzgodnionych i opłaconych usług z jakiegokolwiek powodu (zabiegi, opłaty parkingowe, karnet narciarski, opóźnione zwolnienie pokoju, niewykorzystanie którejkolwiek z usług częściowych itp.), odszkodowanie nie przysługuje, podobnie jak w przypadku nieskorzystania z usług z powodu zalecenia lekarza, aby z nich nie korzystać (przeciwwskazania, aktualny stan zdrowia itp.).

 

5. PRAWA / OBOWIĄZKI KLIENTA

5.1 Klient ma prawo do:

- uzyskania odpowiednich i pełnych informacji o usługach nabytych przez organizatora turystyki (organizatora lub partnera handlowego)

- do należytego świadczenia usług uzgodnionych i opłaconych w Umowie

- bycia informowanym o wszelkich zmianach w usługach uzgodnionych w umowie

- odstąpienia od umowy lub zmiany zobowiązania wynikającego z umowy, zmiany osoby uczestnika zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 7 

- reklamacji wad i ich usunięcia

- ochrony danych osobowych i informacji o celach podróży objętych Umową przed osobami nieupoważnionymi

- otrzymania pisemnych szczegółowych informacji na temat Vouchera na zakwaterowanie, Instrukcji podróży i dokumentów dotyczących innych zakupionych usług, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszej usługi określonej w Umowie.

 

5.2 Klient zobowiązany jest:

- uiścić całkowitą cenę usług w całości zgodnie z uzgodnionymi warunkami określonymi w Umowie lub kwotę opłaty za anulowanie i udowodnić ją dowodem płatności

- zapewnienia niezbędnej współpracy wymaganej do prawidłowego świadczenia i realizacji usług, w szczególności prawidłowego i kompletnego wypełnienia danych w Umowie, niezwłocznego powiadomienia CK o wszelkich problemach powstałych w trakcie lub przed rozpoczęciem świadczenia usług, przedłożenia dokumentów niezbędnych do realizacji wycieczki (dokument podróży, zgoda przedstawiciela prawnego itp.) itp.

- otrzymania od CK dokumentów niezbędnych do skorzystania z usług, w szczególności Vouchera na zakwaterowanie, Instrukcji podróży i innych dokumentów zgodnie z Umową

- zgłaszać udział cudzoziemców

- podróżując za granicę, posiadać przy sobie wszystkie ważne dokumenty wymagane do wjazdu do odpowiednich krajów

- być obecnym w miejscu pierwszej usługi (np. recepcja hotelu), w miejscu spotkania lub w punkcie odbioru w wyznaczonych godzinach. W przypadku odbioru, nie później niż 15 minut przed planowaną godziną odjazdu. Klient jest zobowiązany do posiadania przy sobie vouchera na zakwaterowanie i innych dokumentów wymaganych zgodnie z umową, ważnego paszportu lub innego dokumentu podróży (w krajach UE wystarczy ważny dowód osobisty; dzieci poniżej 15 roku życia muszą posiadać ważny dokument podróży). Jeśli Klient nie przybędzie na miejsce w określonym czasie, jest on zobowiązany do zorganizowania transportu we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku, gdy Klient nie dokona odbioru w jednym kierunku, automatycznie traci prawo do skorzystania z odbioru, chyba że w Umowie uzgodniono inaczej. W przypadku, gdy Klient nie stawi się w wyznaczonym terminie w celu skorzystania z pierwszej usługi objętej Umową, nie przysługuje mu prawo do odszkodowania, a usługi podlegają anulowaniu w 100%.

- Stosowania się do poleceń przewodnika/delegata lub innej osoby wyznaczonej przez organizatora oraz przestrzegania ustalonego programu, przestrzegając przepisów obowiązujących w odwiedzanym kraju lub miejscu i obiekcie. W przypadku naruszenia przepisów prawa lub w przypadku poważnego naruszenia programu, przebiegu usług lub praw innych uczestników, CK jest uprawniony do wykluczenia Klienta z wycieczki, przy czym Klient traci prawo do świadczenia uzgodnionych usług, a także prawo do zwrotu kosztów niewykorzystanych usług.

- powstrzymania się od wszelkich działań, które mogą zagrozić, zaszkodzić lub ograniczyć innych klientów

- postępowania w taki sposób, aby uniknąć szkód na zdrowiu lub mieniu ze szkodą dla innych klientów, usługodawców lub organizatora turystyki oraz do zapłaty za wszelkie wyrządzone szkody

- informowania CK bez zbędnej zwłoki o wszelkich zmianach warunków i treści uzgodnionych usług

- powiadomienia CK o odstąpieniu od Umowy i zapłaty odprawy zgodnie z art. 7

- w przypadku zmiany osoby (uczestnika imprezy turystycznej), do pisemnego powiadomienia CK o zmianie w terminie określonym w umowie.

 

5.3 Klient - osoba prawna jest również zobowiązany do:

- zapoznania uczestników wycieczki/pobytu z Regulaminem, zakresem i jakością uzgodnionych usług

- zapewnienia, że obowiązki Klienta są wypełniane przez wszystkie osoby wyznaczone jako Klienci przez osobę prawną.

- Przekazać imienną listę Klientów i wyznaczyć odpowiedzialnego przedstawiciela jako partnera do negocjacji z CK.

 

6. PRAWA I OBOWIĄZKI CK

CK ma obowiązek

- odpowiedzialnie opracowywać i przygotowywać usługi turystyczne, starannie dobierać dostawców i kontrolować świadczone usługi

- prawidłowego opisania i należytego wykonania usług świadczonych na podstawie Umowy

- w przypadku pisemnego odstąpienia od Umowy przez Klienta, CK jest zobowiązany do zapłaty różnicy między zapłaconą ceną a opłatą za anulowanie w ciągu 14 dni od daty anulowania wycieczki

- informować Klienta zgodnie z prawdą i prawidłowo o wszystkich istotnych faktach dotyczących uzgodnionych usług zgodnie z zawartą Umową na podstawie informacji dostępnych CK

- posiadać polisę ubezpieczeniową na wypadek upadłości zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy nr 159/1999 Coll. z późniejszymi zmianami, obowiązującą przez cały okres jego działalności

- opłaca roczną składkę na Fundusz Gwarancyjny zgodnie z rozporządzeniem właściwego ministerstwa 

- nie będzie zobowiązana do świadczenia na rzecz klienta usług wykraczających poza te uzgodnione, potwierdzone i opłacone z góry

- w przypadku, gdy z winy osoby trzeciej lub z innego powodu niezawinionego przez CK, którakolwiek z usług określonych w umowie nie zostanie należycie wykonana, CK może wywiązać się z obowiązku wykonania usługi poprzez wykonanie innej, alternatywnej usługi.

 

7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA

7.1 Klient ma prawo odstąpić od Umowy w dowolnym momencie. Rezygnacja musi zostać zgłoszona osobiście, elektronicznie lub pisemnie listem poleconym do CK. Czas otrzymania pisemnego powiadomienia przez CK oraz, w przypadku powiadomienia elektronicznego, potwierdzenia przez CK, jest decydujący dla określenia czasu rezygnacji z usług. Biuro ma prawo do opłaty za anulowanie, która jest ustalana w zależności od czasu między odstąpieniem Klienta od Umowy a momentem świadczenia pierwszej usługi wycieczki/pobytu w następujący sposób:

35 dni i więcej 300 CZK
34-25 dni 35% całkowitej ceny określonej w Umowie
24-14 dni 55% całkowitej ceny określonej w Umowie
13-06 dni 80% całkowitej ceny określonej w umowie
05-01 dni 90% całkowitej ceny określonej w umowie
w przypadku anulowania w dniu rozpoczęcia lub w przypadku nieprzybycia bez wcześniejszego powiadomienia, 100% całkowitej ceny określonej w Umowie.
7.2 W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy z transportem lotniczym lub autobusowym, CK przysługuje opłata za anulowanie (opłata za anulowanie) w wysokości 30% całkowitej ceny określonej w Umowie, począwszy od 30 dnia po jej podpisaniu. Okresy anulowania podane w punktach 7.1.2 - 7.1.6 mają zastosowanie do wycieczek/pobytów lotniczych lub autokarowych.

 

7.3 Klient ma prawo do skorzystania ze zniżek na Usługi, które są związane z brakiem możliwości anulowania rezerwacji, jeśli są one oferowane przez CK. Pobyty, których nie można anulować (zwane dalej BMZ), są określane przez CK. Usługi turystyczne oznaczone w ten sposób - BMZ - są wskazane bezpośrednio w poszczególnych ofertach. Usługi turystyczne oznaczone BMZ podlegają 100% opłacie za anulowanie (opłacie za anulowanie) natychmiast po podpisaniu Umowy - tak jakby anulowanie miało miejsce w dniu rozpoczęcia imprezy turystycznej, zgodnie z art. 7.1.6.

 

7.4 Klient może zażądać (za pisemnym powiadomieniem), aby osoba trzecia przejęła prawa i obowiązki wynikające z Umowy w jego miejsce, co musi zostać podpisane w pisemnym powiadomieniu. W przypadku dokonania cesji klient zapłaci CK koszty cesji, do 35 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej 250 CZK za osobę, a mniej niż 35 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej 350 CZK za osobę. Jednocześnie cedent (pierwotny klient) gwarantuje CK wypełnienie wszystkich zobowiązań przez osobę trzecią (cedenta lub nowego klienta).

 

7.5 Jeśli klient zażąda zmiany obiektu zakwaterowania lub terminu na więcej niż 35 dni przed datą rozpoczęcia, CK ma prawo do opłaty manipulacyjnej w wysokości 300 CZK za każdą osobę określoną w umowie, a w okresie krótszym niż 35 dni przed datą rozpoczęcia opłaty zgodnie z punktami 7.1 i 7.2.

 

7.6 Wszelkie wnioski dotyczące zmian lub anulowania Umowy muszą być przekazywane CK w formie pisemnego powiadomienia, osobiście lub pocztą elektroniczną z potwierdzeniem przez odpowiedniego pracownika CK, że wiadomość e-mail została osobiście odebrana.

 

8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ CK

 

8.1 CK jest uprawniona do odstąpienia od Umowy lub zmiany uzgodnionych warunków w przypadkach od niej niezależnych, które uniemożliwiają prawidłowe świadczenie usług (np. zmiana dostawców usług, nieprzewidziane okoliczności, takie jak wojna, przyczyny techniczne, epidemie, klęski żywiołowe itp.) Zmiany lub odstąpienie od Umowy muszą zostać zgłoszone bez zbędnej zwłoki przed wykonaniem pierwszej usługi. Jeśli Klient nie zgadza się z tymi zmianami, ma prawo odstąpić od Umowy bez zbędnej zwłoki (w ciągu 7 dni). Jednocześnie otrzyma pełny zwrot kwoty zapłaconej za pobyt, pomniejszonej o wszelkie środki związane ze świadczonymi usługami i ustaleniami dotyczącymi powrotu klienta. Klientowi nie przysługuje żadne dalsze odszkodowanie. CK zwróci Klientowi wszystkie płatności w ciągu 14 dni.

 

8.2 CK jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeżeli liczba osób zakontraktowanych do korzystania z tych samych usług w tym samym czasie (Grupa) nie osiągnie minimalnej liczby zadeklarowanej przez CK. Najpóźniej takie działanie ze strony CK może mieć miejsce na 20 dni przed rozpoczęciem świadczenia. W przypadku usług na okres od 2 do 6 dni, CK może odstąpić od Umowy nie później niż 7 dni przed skorzystaniem z pierwszej usługi; CK zwróci Klientowi wszystkie płatności w terminie 14 dni.

 

9.

9.1 Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli zamówione usługi turystyczne nie zostały zrealizowane w całości lub w odpowiedniej jakości.

 

9.2 Klient jest zobowiązany zgłosić wadę dostawcy zakwaterowania niezwłocznie po jej wykryciu. Jeśli wada nie może być usunięta natychmiast, klient powinien niezwłocznie powiadomić CK. CK nie uwzględni późniejszych reklamacji.

 

9.3 Reklamacja musi zostać szczegółowo odnotowana na piśmie w Bonie na zakwaterowanie, udokumentowana i potwierdzona przez usługodawcę (kwaterodawcę). W tym miejscu klient powinien wskazać, w jaki sposób usterki zostały lub nie zostały usunięte.

 

9.4 Reklamacje należy składać w formie pisemnej i zgodnie z § 2537 ustawy nr 89/2012 Dz.U. klient jest zobowiązany do niezwłocznego wskazania CK wad. W przypadku, gdy wada została wskazana później, nie została wymieniona w voucherze na zakwaterowanie, udokumentowana lub zgłoszona CK, reklamacja ta nie może zostać uwzględniona. Termin i warunki mają również zastosowanie do usług turystycznych, które nie są wycieczką.

 

9.5 Kwestie, za które CK nie ponosi odpowiedzialności i które nie stanowią podstawy do roszczenia, zostały określone w Ważnych informacjach.

 

9.6 Postęp i wynik procedury reklamacyjnej zostaną przekazane Klientowi przez CK w ciągu 30 dni od otrzymania reklamacji. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest możliwe uzyskanie wszystkich dokumentów potwierdzających decyzję w wyżej wymienionym terminie, Klient wyraża zgodę na przedłużenie tego terminu o kolejne 30 dni. Jednocześnie, na życzenie Klienta, CK przekaże wynik postępowania reklamacyjnego partnerowi handlowemu, jeżeli Umowa została z nim zawarta.

 

10. REKLAMACJE

Ceny usług zawierają ustawowe ubezpieczenie na wypadek upadłości CK oraz opłatę na Fundusz Gwarancyjny. Ubezpieczenie podróżne może być wykupione (usługa dodatkowa) przy zawieraniu Umowy i obejmuje świadczenia w zakresie określonym dla wybranego pakietu ubezpieczeniowego. Wszystkie pakiety wymienione są na stronie www.geovita.cz/cestovni-pojisteni:

1. ubezpieczenie od kradzieży bagażu ubezpieczonego do wysokości świadczenia do 15.000 CZK
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za uszkodzenie ciała osoby trzeciej i za uszkodzenie mienia osoby trzeciej do łącznego limitu 1 000 000 CZK
3. Ubezpieczenie od trwałego uszczerbku na zdrowiu spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem do kwoty 300 000 CZK oraz od śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem do kwoty 150 000 CZK.
4. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z podróży, jeśli powodem nieuczestniczenia ubezpieczonego jest niespodziewana choroba, wypadek lub śmierć bliskiej osoby lub niespodziewana poważna choroba, wypadek lub śmierć ubezpieczonego lub jego konieczna hospitalizacja w szpitalu lub placówce medycznej. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji obejmuje również znaczne szkody w mieniu klienta powstałe bezpośrednio przed pierwszą usługą. Ubezpieczenie od rezygnacji wynosi do 80% ceny zakupu, z górnym limitem ubezpieczenia w wysokości 15 000 CZK.
5. Ubezpieczenie hospitalizacji za granicą.
6. Ubezpieczenie niewykorzystanych / zepsutych wakacji z górnym limitem pokrycia w wysokości 15 000 CZK, z zastrzeżeniem maksymalnego limitu 5 000 CZK na osobę.
7. W przypadku pobytów poza Republiką Czeską, oprócz powyższego, zawarte jest również ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance z maksymalnym limitem 1 500 000 CZK. Zdarzeniem objętym ubezpieczeniem jest nieszczęśliwy wypadek lub nieprzewidziana i ostra choroba za granicą wymagająca leczenia ambulatoryjnego lub szpitalnego lub transportu do miejsca stałego zamieszkania w Republice Czeskiej lub repatriacji zwłok. Szczegółowe warunki umowy ubezpieczenia podróży i pobytu (Ogólne Warunki Ubezpieczenia - OWU) są dostępne w biurze podróży Geovita oraz na stronie internetowej www geovita.cz.
8. Wyjazdy narciarskie objęte są, w przypadku zakupu ubezpieczenia, odrębnym produktem ubezpieczeniowym, o czym CK informuje przy zawieraniu Umowy.
9. Wskazujemy górne limity świadczeń bezpośrednio dla każdego pakietu ubezpieczeniowego, które podajemy na stronie www.geovita.cz/cestovni-pojisteni.

10.1 Wycieczki i związane z nimi usługi turystyczne (realizowane zgodnie z ustawą nr 159/1999 Coll.) obejmują ubezpieczenie zgodnie z tą ustawą. Klient otrzyma również niezbędne dokumenty określone przez prawo przy zawieraniu Umowy.

 

10.2 Zmiana firmy ubezpieczeniowej dla dowolnego produktu oferowanego lub używanego przez CK jest zastrzeżona.

 

11. Ochrona danych osobowych (RODO)

Przetwarzanie danych osobowych podlega obowiązującym przepisom, w szczególności ustawie nr 110/2019 Dz.U. z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

 

11.1 CK jest prawnie upoważniona do przetwarzania danych osobowych Klienta w celu zawarcia i wykonania Umowy. Agencja gromadzi i przetwarza następujące dane osobowe Klienta /osoby fizycznej/: imię, nazwisko, tytuł, data urodzenia, miejsce zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer dokumentu podróży, dane kontaktowe osób bliskich, połączenie bankowe, zapisy płatności.

 

11.2 W celu realizacji Umowy Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe są przekazywane w niezbędnym zakresie i stosownie do rodzaju Umowy innym podmiotom uczestniczącym w realizacji imprezy turystycznej - przewoźnikowi, obiektowi zakwaterowania, przewodnikowi, delegatowi, trenerowi, ubezpieczycielowi, biuru rachunkowemu.

 

11.3 Klient, jako osoba, której dane dotyczą, oświadcza, że należycie i terminowo poinformuje współpodróżnych lub ich przedstawicieli ustawowych, przez których został upoważniony do zawarcia Umowy, o wykorzystywaniu i przetwarzaniu ich danych osobowych przez CK lub innych dostawców usług turystycznych lub inne podmioty przetwarzające - agentów prowizyjnych.

 

11.4 Zgoda klienta na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana tylko w określonym, konkretnym celu, np. w programie lojalnościowym. Agencja jest uprawniona do wysyłania swoim klientom zwykłych ofert handlowych i marketingowych bez zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 

W Ołomuńcu, 1 stycznia 2023 r.

Geovita s.r.o., biuro podróży

www.geovita.cz, rezervace@geovita.cz, tel.: 588 208 208 - 558 740 308

Geovita s.r.o., siedziba statutowa: Masarykova tř. 885/34, 779 00 Olomouc. ID: 28568541, VAT: CZ28568541. Zarejestrowana w Sądzie Okręgowym w Ostrawie, numer akt C 43725.

Zapisz się do naszego newslettera
Pliki cookie są używane na tej stronie internetowej w celu poprawy usług i polecania ofert.